Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΦΑΛΣΤΕΤΑ ΚΑΙ ΘΕΡΙΣΕ


Πλησιάζουν οι εκλογες . Εκανα μια βολτα απο διαφορα μπλογκ και ανυσηχησα . Κανένας προβληματισμός . Αντιθετα μοναξια- μελαγχολια -αδιαφορια - Απολιτικ στυλ.
Φταιμε . Φτιαξαμε παιδια τερατα .
===
Χτες το βραδυ στην Τηλεοραση η κορη μου μαζι με τις φιλες εβλεπαν τους ΑΜΑΝ και διασκεδαζαν με το χιουμορ της εξαθλιωσης .
====
αυθόρμητα μου ειρθαν οι στιχοι

Πάει. Αυτό ήταν.Χάθηκε η ζωή μου φίλεμέσα σε κίτρινους ανθρώπουςβρώμικα τζάμιακι ανιστόρητους συμβιβασμούς.Άρχισα να γέρνωσαν εκείνη την ιτιούλαπου σουχα δείξει στη στροφή του δρόμου.Και δεν είναι που δεν θέλω να ζήσω.Είναι το γαμώτο που δεν έζησα.κι ούτε που θα σε ξαναδώ.

15 Comments:

At 12:29 μ.μ., Blogger antonis.k said...

Ψιλά γράμματα, για κοντούς ανθρώπους...
Που πήγε ο υπεράνθρωπος του Νίτσε;
Να πάρω ένα φανάρι και από Αντώνης να γίνω Διογένης;

 
At 12:34 μ.μ., Blogger antonis.k said...

Πάντως και εγώ γελώ με τους ΑΜΑΝ καμιά φορά.

 
At 5:55 π.μ., Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Είσαι τόσο απαισιόδοξος; Οι νεότεροι είναι. Η κοινωνία τους έκανε όλους απολιτίκ (δε νοιάζομαι πια για κόμματα) κάτι που (ίσως να έχει δίκιο ο Αριστοτέλησ) είναι παρά φύσιν. Ορισμένοι και ξέρω πολλούς σε αυτέ ςτις εκλογές έχουν προτάσεις και δράσεις υπερ-παραταξιακές και υπέρ-κομματικές. Δράσεις καθαρά πολιτικές με σαφείς στόχους. Θα ήθελα να μπορούσα να συγκαταλεχτώ σε αυτούς, αλλά ο Σόλων (μηδένα μακάριζε...) με προσγειώνει. Υπάρχουν κάποιοι που νοιάζονται και δε θεωρώ ότι είναι λίγοι. Ελπίζω να μην είναι κουμπάροι ή Ψωμιαδικοί.

 
At 11:57 π.μ., Blogger dimitris said...

δημο=> ημουν αισιοδοξος μεχρι τη στιγμη που ασχοληθηκα με τα μπλοκ
===
το θεμα ειναι οτι εσυ μαλλον εισαι νεος (δεν ειναι μονο θεμα χρονικης ηλικιας ) ΑΛΛΑ εγω ενα γερασμενο παιδι και το ερωτημα ειναι ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ

 
At 3:38 π.μ., Blogger ptwsh said...

Ευτυχώς να λες που ήταν σπίτι σου η κόρη σου με τις φιλενάδες της ... τουλάχιστον είσαι από τους γονιούς που γνωρίζουν που βρίσκεται το παιδί τους. Ας ξέρω εγώ, με το καλό όταν έρθει η ώρα μου, ας ξέρω ότι το παιδί μου είναι σπίτι και γελάει με ΑΜΑΝ και δε θα σκάσω αν δεν ασχολείται με τις εκλογές. Στο λέω εγώ που είμαι 25 χρονών. ... Ακόμη.

Ο προβληματισμός σου σωστός βέβαια.

 
At 1:06 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δημήτρη
Αντιθετα μοναξια-μελαγχολια-αδιαφορια-Απολιτικ στυλ.
Φταιμε. Φτιαξαμε παιδια τερατα.


Λυπάμαι που έχεις δίκιο. Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό. Είμαι και γώ ένας νέος. Μόνος, μελαγχολικός, απολιτικ... Μεγάλωσα όπως οι περισσότεροι στην ηλικία μου μεσα στην λογική του βολέματος. Ιδεολογία του δημοσίου την ονόμασα κάποτε σε μιά παρείστικη κουβέντα. Φοιτητής θυμάμαι κάποια παιδιά να φανατίζονται, να χωρίζονται σε ομάδες. Δέ θα ξεχάσω σε μιά μάζωξη σε φοιτητικό σπίτι πρίν απο κάποιες εκλογές κοντά στο 2000. Οι συζητήσεις τότε είχαν να κάνουν με "ηγέτες" που δέν ζουσαν πιά, με τη δεξιά πρίν δεκαετίες, άκρα, φανατισμός, ιδεολογίες οικονομικά συστήματα, σοσιαλισμός, καπιταλισμός ημιμάθεια απόλους, αναμασούσαμε ότι ακούγαμε απο μεγαλύτερους που ζήσαν. Πολιτική, φοιτητικά κινήματα. Οι όμορφες 4οτετής της φιλοσοφικής της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ να βγαίνουν ραντεβού με τους πρωτοετής για να τους εντάξουν. Τά βλεπα και γελούσα. Προσπάθεια να βρώ μεταπτυχιακό. Δέν ήμουν σε κόμμα. Λυπάμαι αποτύχατε. Αριστερά που άργησε να ρθει στο σήμερα. Έμεινε στα μεγάλα πού έζησε πρίν χρόνια. Στο στρατό τα ίδια. Δέν έχω βίσμα, φυλάκιο προκάλυψης στα ελληνοτουρκικά εκεί που δέν έχει ποτάμι. Καλά πέρασα. Οι ιδεολόγοι που βολεύτικαν. Κουράστηκα λυπάμαι. Και είμαι 28 χρονών... ακόμη

 
At 5:30 π.μ., Blogger Alkyoni said...

σύμπτωση κι αυτή
ήρθα στο μπλογκ σου να σ ευχαριστήσω για την επίσκεψη και το σχόλιο και βρέθηκα σε κάτι που αγαπάω πάρα πολύ
Κατερίνα Γώγου....
Ευχάριστη έκπληξη
Κάπου σε πιο παλιά ποστ δικά μου έχω αφιέρωμα στη Γώγου,όπως και πολλοί άλλοι που γράφουμε στο διαδίκτυο
Καλό μεσημέρι
Ευχαριστώ
:)

 
At 5:54 π.μ., Blogger srm1033 said...

Κάπως έτσι είναι δυστυχώς τα πράγματα. Και σου το λέω και εγώ που ήμουν απο τα πλέον πολιτικοποιημένα άτομα απο μικρό παιδί. Ξέρεις τώρα τι πιστεύω? Αφου χρησιμοποίησες στίχο θα απαντήσω και εγώ με έναν στίχο των Χαϊνιδων:

"Τραβάτε καραγκιόζηδες να βγείτε στο μπερντέ,
ο γάιδαρος εψόφησε κι εσείς του λέτε ντε."

 
At 12:13 μ.μ., Blogger dimitris said...

convinsed +euler=>δεν σε πολυκαταλαβα και η πολιτικοποιηση δεν ειναι αρρωστια που την περνας μικρος ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ και φυσικα πολιτικοποιηση δεν σημαινει να εισαι σε κομματικο μηχανισμο ΑΛΛΑ να σκεφτεσαι Ιστορικα και διαλεχτικα .Να καταλαβαινεις οτι εισαι ενα αποτελεσμα μιας ιστοριας και οτι γραφεις μια ιστορια για τις επομενες γενεες .Να αναλυεις τα γεγονοτα μικρα η μεγαλα στις επιμερους στιγμες και να συνθετεις τις στιγμες σε γεγονοτα .Να αντιλαμβανεσαι τις αντιφάσεις του συστηματος , τις δομές του και τη δυνατοτοτητα μεταχσηματισμου των δομών και τελος να πραγματωνεις τισ επιθυμιες σου να σκεφτεσαι και να επιλέγεις την δράση σου .
==Αυτο κατα την αποψη μου ειναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ===
φυσικα η Συντηρικτικη πολιτικη (ΝΔ εκφραζεται στην χωρα μας) οπως και ενα κομματι της Σταλινικης Αριστερας (ΚΚΕ) έχουν ταυτίσει την πολιτικη με την ενταξη στο κομματικο μηχανισμο .
=====
alkyoni =>εχω βρει τα γραφόμενα για την Κατερινα .Χαιρομε που καποιοι την αγαπαν ακομα .Εγω την "ΑΓΑΠΗΣΑ " και την αγαπώ και ειναι πολυ βαρυ φορτιο αυτο που γραφω .
φευγει η κορουλα μου σημερα για το ΤΕΙ της ξεκινανε .θα ρθει να την παρει " ο λεγαμενος" ξερεις εκεινος ο κουνιστος το βλαμενο με τα MP3 στα αυτια 500χλμ μακρια μου . ο Βλακας ουτε την πορτα του αυτοκινητου δεν της ανοιγει.
====

 
At 3:10 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

dimitri
Σκέψου τί έχει ζήσει ένας νέος στην ηλικία μου μέχρι σήμερα. 20 χρόνια ΠΑΣΟΚ και 8 χρόνια ΝΔ. Πές μου πότε τα πράγματα ήταν διαφορετικά για μένα. Ξέρεις τι θυμάμαι απο την δεκαετία του 80; Υπηρεσίες να γεμίζουν άπο προσλήψεις απτο παράθυρο, φανατισμό, ηγέτες, ιδεολογίες μέχρι την ώρα του βολέματος. Συνεχίστηκαν τα ίδια μέχρι σήμερα. Το ΠΑΣΟΚ έγινε καθεστώς όπως πάει να γίνει και η ΝΔ τώρα. Το ΚΚΕ είναι στον κόσμο του. Αυτά βλέπω. Βαρέθηκα να ακούω σε ότι πάω να κάνω: κανέναν γνωστό έχεις; Έζησα χρόνια έξω σε χώρα του πρώην ανατολικού μπλοκ. Άν θέλεις να σου πώ τί πιστέυω ότι είναι το ιδανικό και κάτω απο ποιές προυποθέσεις να το συζητήσουμε. Θα το συνεχίσω λίγο γιατί είχα μιά συζήτηση το απογέυμα που με εντυπωσίασε. Μορφωμένος άνθρωπος φιλόλογος με μεταπτυχιακό γύρισε και μού πε. Άσ βγέι το παιδί μου ότι θέλει. Μόνο μπάτσος να μή γίνει. Δίπλα του ένας άλλος το ίδιο μορφωμένος γύρισε και τού πε: ΄Και γώ το ίδιο λέω, ας βγέι ότι θέλει μόνο κομμουνιστής μή μου βγεί. Καί οι δύο βολέυτικαν μέσω "γνωστών" και το παραδέχτηκαν. Είμαι απολιτίκ γιατί το θεωρώ πολιτική τοποθέτηση. Δέ μιλάω για ιδεολογία ή στάση ζωής. Μιλάω για την εφαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα.

 
At 2:53 μ.μ., Blogger dimitris said...

euler => εζησες χρονια σε χωρα του ανατολικου μλποκ ? και εζησε και 20 χρονια Πασοκ και 8 χρονια νεα δημοκρατια ?????? Και εισια και νεος ??? Δεν μου βγαινουν τα νουμερα
Ευτυχως για τον τοπο η ΝΔ τα τελευταια 26 χρονια ηταν κυβερνηση για (1990-1993) 3 χρονια και 2004 -2006 αλλα 2 1/2 δηλ συνολικα 5μισυ
===
Δεν ξερω τι ενεοεις διαφορετικα για σενα ? Παντως σιγουρα ηταν διαφορετικα τοτε που αγοραζες τα ΝΕΑ και τα εκρυβες κατω απο τη μασχαλη / οπως και διαφορετικα ήταν οταν η αυξηση ητα 0+0
===
Προφανως εισαι απολιτικ γιατι εχεις μια συγκεκριμενη πολιτικη θεση .
====
Οσο γι αυτους που διοριστηκαν "μεσω γνωστου " να σου θυμισω το ΑΣΕΠ και το νομο Πεπονη -
Εγω δεν διοριστικα με μεσο ουτε ο φυλος μου εδω Τι σημαινει αυτο ?
Η αναγωγη μιας ειδικης περιπτωσης σε ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ δεν ειναι επιστημονικη αναλυση

 
At 3:12 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Βγάλε 4 χρόνια ΠΑΣΟΚ και 1 ΝΔ. Αυτά τα ζησα έξω. Δέ βλέπω γιατί αυτά τα χρόνια δεν με επηρρεάζουν για να τα βγάλω απο τη ζωή μου ώς Ελληνας.

Το "Προφανως εισαι απολιτικ γιατι εχεις μια συγκεκριμενη πολιτικη θεση" δέ το κατάλαβα.

Δέν κάνω επιστημονική ανάλυση ρε σύ Δημήτρη, συζήτηση κάνουμε. Δεν μιλάω για διορισμό. Μίλησα για διορισμό; Η συζήτηση θα γίνει πολιτική. Δέν είναι forum είναι μπλογκ και είμαι στον χώρο σου.

Υ.Γ Το να εκφράζεις τις απόψεις σου το αντιμετωπιζώ διαφορετικά. όταν αναγκάζεις κάποιον να "δικαιολογηθεί" και αναφέρεις κάτι σε "εισαι..." το αντιμετωπίζω διαφορετικά. Λυπάμαι άν σε κούρασα.

 
At 6:16 π.μ., Blogger dimitris said...

euler => Καταρχην ΔΕΝ ΘΕΛΩ ουτε για αστειο να νοιωθεις απολογουμενος .
==================
Σαφως και κανουμε συζήτηση ΑΛΛΑ εχει νοημα αν στηρίζεται σε αρχες δηλ Ειναι τεκμηριωμενη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ (να σου δωσω ενα Παραδειγμα= Λες καπου Το ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ τι σημαινει αυτο ? Ολες οι Κυβερνήσεις απο το 1974 και μετα ΕΚΛΕΧΤΗΚΑΝ σε αδιαβλητες και ελευθερες εκλογες .Που σημαινει οτι ανα 4 χρονια το εκλογικο σωμα αποφασιζε την συνθεση της Βουλής. Πως ειναι δυνατον να αμφισβητεις το γεγονος αυτο δηλ την ανα 4 χρονια εκλογικη διαδικασια και να το αποκαλεις ΚΑΘΕΣΤΩΣ μια εννοια που παραπέμπει και υπονοει δικτακτορια/Χουντα/Σταλινικο μονοκομματικο κρατοςκλπ ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να γινει συζήτηση χωρις επιστημονικη τεκμηριωση (παρα μόνο σε καφενείο με λόγια του Συρμού )
=====
ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ
Το "Προφανως εισαι απολιτικ γιατι εχεις μια συγκεκριμενη πολιτικη θεση" δέ το κατάλαβα
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ειναι οτι δεν υπαρχει απολιτικ θεση διοτι τα παντα στην ζωήμας εχουν να κανουν με την πολιτική . Η εκφραση ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ -η και πιο λαικα ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ειναι μια σαφής πολιτικη θεση υπερ της διατηρησης του σημερινου στατους κβο .Αυτο που υπονοει ειναι οτι ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΙΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ -αυτο ομως σημαινει σαφη συντηριτική σταση δηλ αναπαραγωγη της υπαρχουσας ταξης πραματων. ΑΡΑ κατα την αποψη μου δεν υπαρχει απολιτικ σταση -
=====
ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ΠΟΛΙΤΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ δωσω εντονα πολιτικο χαρκτηρα στο μπλογκ μου στην κατευθυνση του προβληματισμου για το καθημερινο γιγνεσθαι ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ Συν-Αθρωπους που
απο-δεχονται να εκτεθουν σε δημόσιο διάλογο ανεξαρτητα αν συμφωνουμε ή διαφωνουμε ΕΞΑΛΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΏ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΔΗΛ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ την διαφωνια ΔΗΛ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ (οχι ομως αυτη που θα αρνηθει τις αρχες της Δημοκρατιας).
===
χαιρομαι που μιλω μαζι σου και που δηλωνεις απογοητευμενος και μη βολεψακιας ΓΡΑΦΕΙΣ "Δέν έχω βίσμα, φυλάκιο προκάλυψης στα ελληνοτουρκικά εκεί που δέν έχει ποτάμι. Καλά πέρασα. Οι ιδεολόγοι που βολεύτικαν. Κουράστηκα λυπάμαι. Και είμαι 28 χρονών... ακόμη "


ξερεις γιατι
ΓΙΑΤΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΓΛΥΨΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΥΝΕΣ και ας εισαι οπως λες "απολιτικ"

 
At 8:33 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Κακώς χρησιμοποίησα τη λέξη καθεστώς και μάλλον έχω παρεξηγήσει τον όρο "απολιτικ". Δέν είμαι αδιάφορος για ότι συμβαίνει. Τι παρερμηνεύω ώς καθεστώς... Προσωπική μου άποψη είναι ότι όταν κάνεις σωστά τη δουλειά σου είναι το μόνο που χρειάζεται και κανένας δεν πρέπει να ασχολείτε με την πολιτική ή ιδεολογική σου τοποθέτηση. Θεωρω οτι κύριο χαρακτηριστικό μιας δημοκρατίας είναι η αξιοκρατία. Τα παραπάνω όσο μπορώ να τα θυμάμαι απτα παιδικά μου χρόνια (28 είμαι οχι 26) δέν υπήρχαν και δε τα βλέπω και σήμερα. Το ποιός είναι λιγότερο κακός δεν μαπασχολεί πολύ κιαυτό εννοω απολιτίκ. Είναι αλήθεια ότι δεν έγλυψα και χαίρομαι γιαυτό έχει μια ικανοποίηση αλλα και ένα γαμώτο. Βασικά η διαφορά είναι οτι όχι μόνο δέν εγύψα αλλα δεν χρησιμοποίησα και καταστάσεις κατα τίς οποίες θα μπορούσα να ευνοηθώ. Όπως μου λέν πολλοί τώρα τελευταία: είσαι μλκας που πας με τον σταυρό στο χέρι. Αυτό φοβάμαι ότι θα αλλάξει. Ο καθένας μας έχει κάποιες εμπειρίες, αυτές δέ θα θελα να τις μοιραστώ. Ειναι σαφώς επιλογή σου το ύφος που θα δώσεις στο μπλόγκ σου όπως και επιλογή μου να μήν ακολουθήσω.

Φιλικά

 
At 6:41 π.μ., Blogger dimitris said...

χαιρομαι που ανγνωρισες οτι κακως χρησιμοποιησες τη λεξη "ΚΑΘΕΣΤΩΣ" και που δηλώνεις οτι εχεις παρξηγήσει τη λεξη "απολιτικ"
===
ομως ακομα πιο πολυ χαιρομαι που λες "ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ " ξερεις τι σημαινει αυτο
οτι εισαι ανθρωπος δηλαδη "πολιτικο ον"
====
η λεξη κλειδί στις φρασεις σου ειναι " ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ " σε αυτο πρεπει να σκεφτεις τι σημαινει αυτο ?
Αν υποθέσουμε εισαι γιατρος - εφοριακος- μηχανικος- οδηγος ταξι - δασκαλος - πωλητης - φουρναρης κλπ Τι σημαινει κανω σωστα την δουλεια μου ? Προς ποια κατευθυνση ? Αυτο ειναι πολιτικη ....
=====
Οταν μετα απο χρονια κοιτας προς τα πισω και σκεπτεσαι πως οτι εκανες ειναι αποτελσμα των δικών σου επιλογων και δεν χρησιμοποιησες τα "στηριγματα" τοτε οχι μονο αντλεις ικανοποιηση αλλα περπατας με το κεφαλι ψηλα .Και φυσικα ψυθιριζουν ζηλοφθονα πισω απο την πλατη σου ΟΛΟΙ αυτοι που σημερα μπορει να σε πουν μαλακα .
====
προφανως εισαι μικρος σε ηλικια και δεν εζησες ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ τρεχαν στις ΕΛΔΕ και παιζαν χρηματιστηριο .Ολοι αυτοι οι ηλιθιοι που δεν ξεραν τι ειναι Ο Ισολογισμος - και τζογαραν τα σπιτια τους σε εταιρίες φαντασματα μαζι με τον ΚΑΜΜΕΝΟ(τον βουλευτη) ΚΑΙ ΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΑΝΙΚΟΥ ΤΟΝ ΦΙΔΙΠΙΔΗ ΤΟΤΕ ελεγαν "ελα ρε θα βγαλουμε λεφτα -μαλακας εισαι ? " και στις 12.00 αδειαζαν τα νοσοκομεια - οι τραπεζες - οι νομαρχιες -οι πολεοδομιες - τα σχολεια - τα καφενεια. ΣΗΜΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΕΡΙΠΕΚΤΙΚΑ
χι χιχιιχιχιι ΕΧΑΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
===
η ζωη κανει κύκλους και δεν ειναι αγιοποιηση το να εισαι πολιτικο ον ειναι πολιτικη επιλογη .(Αντιθετα ο σταυρος συνδεεται με την υποκρισια και το Φαρισαισμο την διαφθορα και τον σκοταδισμο)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home